پوسته میمبو فارسی برای وردپرس

وردپرس ابزار قدرتمندی است، اما قدرتش زمانی بیشتر نمایان می شود که از پوسته (theme) مناسب کارتان استفاده کنید. مثلاً اگر می خواهید با وردپرس یک سایت حرفه ای بسازید نه یک وبلاگ ساده، پوسته های مجله ای (Magazine Theme) می توانند به راحتی وبلاگتان را به یک مجله قدرتمند تبدیل کنند.

پوسته میمبو (Mimbo)، یکی از این پوسته های مجله ای  است که با نوع خاص چیدمان مطالب در صفحه اول و با داشتن امکانات متعدد دیگر، وردپرس را به ابزاری قدرتمند جهت مدیریت انواع پیچیده تری از سایتها، بخصوص نشریات و سایت های خبری تبدیل می کند.

این پوسته توسط Darren Hoyt طراحی شده و نسخه قبلی آن (2.2) دو سال پیش توسط آقای کامبیز خجسته به فارسی تبدیل می شود، با این مزیت که در نسخه فارسی، آقای خجسته امکانات جدیدی را هم به آن اضافه کرده بودند.

پوسته میمبو فارسی 2.2 قدیمی شده بود و ضعف هایی داشت و متاسفانه سایت کامبیز خجسته هم دیگر بالا نیست، در حالی که مدتها است که نسخه جدید پوسته اصلی منتشر شده است. لذا با ترکیب جدیدترین تغییرات پوسته اصلی به نسخه 2.2 فارسی و همچنین ایجاد برخی تغییرات جدید، نسخه 3.0 میمبوی فارسی را با امکانات زیر فراهم کرده ام:

1. برش خودکار تصاویر صفحه اول و عدم نیاز به دردسر های استفاده از «زمینه دلخواه» و برش دستی تصاویر

2. انتخاب خودکار مقاله اصلی بر اساس آخرین نوشته (در تمام دسته ها) یا توسط سنجاق کردن یک نوشته خاص (Sticky Post)

3. امکان تنظیم پیش فرض ابعاد تصاویر مقاله اصلی و ستون های راست و چپ

4. عدم نمایش نوشته تکراری در صفحه اصلی

5. رفع اشکال عدم نمایش دسته در ستون چپ

سایر امکانات و ویژگی های میمبو 2.2 به همان شکل قبل پابرجا هستند.

برای اینکه این پوسته را در عمل ببینید، می توانید به سایت جلیل ضیاءپور سری بزنید. فعلاً و در زمان نگارش این نوشته، پوسته در سایت وردپرس فارسی قرار نگرفته است، لذا شما می توانید پوسته میمبو فارسی 3 را از همینجا دانلود کنید.

لطفاً سوالات، مشکلات و یا باگ های این پوسته را همینجا مطرح کنید.

دریافت پوسته از سرور گوگل

دریافت پوسته از سرور پانوشت

7 پاسخ

  1. من این پوسته رو نصب کردم ولی منو صفحه ها بصورت تب بالای سایت نمی آید فقط منو می آید نه مثل سایت نمونه
    جوابو ممنون میشم میل کنید

  2. سلام جناب افشاری..
    من این قالب فارسی را استفاده می کنم.. قبلا ورژن 2.2 را ااستفاده می کردم و با نمایش عکس ها مشکل دارم. الان ورژن 3 را نصب کردم ولی همچنان این نمایش عکسها برایم مشکل بزرگی است.. ممنون می شم اگه کمکی بکنید به من..

    • با سلام و احترام.من پوسته میمبو را نصب کردم و خیلی دوست داشتم.ضمن تشکر از شما چند سئوال داشتم که اگر جواب دهید ممنون خواهم بود.
      1- آیا رنگ حاشیه ها را می توان عوض کرد؟اگر می توان چگونه؟
      2-آیا در حاشیه ها می توان تبلیغ گذاشت؟یا فقط در سه ستون باید اینکار می توان اینکار را کرد.
      3-آیا می توان نوشته های پابرگ را کم کرد؟اگر می توان چگونه؟ با تشکر

      • سلام میلیاردر جوان، من این پوسته را خیلی وقت پیش فارسی کردم و جزئیاتش یادم نیست. اما گمان می کنم که پاسخ تمامی سوالهایتان این است که از طریق تنظیمات خود پوسته امکانش نیست و برای انجام این کار باید در کد دست ببرید. از توجهتان بسیار سپاسگزارم.

  3. با سلام جناب پیام خان
    من قبلاً هم از زحمات شما(فیلم 10 دقیقه ای) بهره برده ام
    حالا هم که سری به سایتان زدم، این پوسته را دانلود کردم
    البته من خیلی مبتدی ام
    به هر حال متشکرم

  4. کارتون عالی بود. من رو که واقعا نجات دادین :) فقط دلم می خواست می شد زیر ستون راست یه دسته دیگه هم اضافه کرد. دیگه محشر می شد. سال خیلی خوبی داشته باشین

پاسخی بگذارید

